Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНечітайло, І. С.-
dc.contributor.authorХристосов, Костянтин Сергійович-
dc.date.accessioned2023-12-06T09:59:00Z-
dc.date.available2023-12-06T09:59:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХристосов К. С. Сучасне мистецтво як феномен суспільства споживання: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 054 – Соціологія; наук. кер. І. С. Нечітайло; Харків: ДБТУ, 2023. 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43117-
dc.description.abstractУ теоретичній частині роботи розглядаються різні типології суспільства та типи сучасного суспільства, розкриваються особливості та сутність суспільства споживання як окремого з цих типів. При цьому, у якості теоретико-методологічної основи використані ідеї Ж. Бодріяра. Окрім того, розглянуто феномен сучасного мистецтва, як специфічний об’єкт споживання. У практичній частині роботи аналізуються ознаки сучасного мистецтва як об’єкта споживання, наводяться результати дослідження, проведеного автором. Основу дослідження склали експертні інтерв’ю, на тему сучасного мистецтва, проведені серед молодих художників (n=16). У висновках зауважується, що сучасне мистецтво являє собою безпосередній об’єкт споживання, а його витвори стають симулякрами. Окрім того, визначається, що витвори сучасного мистецтва перестають виконувати свої основні функції (культурний розвиток особистості, естетизація життя тощо), натомість, набувають значного символічного значення і слугують засобом підтвердження/закріплення соціального статусу їх власників.uk_UA
dc.description.abstractIn the theoretical part of the thesis, various typologies of society and types of modern society are considered, the features and essence of consumer society as a separate one of these types are revealed. At the same time, the ideas of J. Baudrillard were used as the theoretical and methodological basis. In addition, the phenomenon of modern art is considered as a specific object of consumption. In the practical part of the thesis, the features of modern art as an object of consumption are analyzed, the results of the research conducted by the author are presented. The research was based on expert interviews on the topic of contemporary art conducted among young artists (n=16). In the conclusions, it is noted that modern art is a direct object of consumption, and its works become simulacra. In addition, it is determined that works of modern art cease to fulfill their main functions (cultural development of the individual, aestheticization of life, etc.), instead, they acquire a significant symbolic meaning and serve as a means of confirming/consolidating the social status of their owners.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectсуспільство споживанняuk_UA
dc.subjectсучасне мистецтвоuk_UA
dc.subjectсимулякрuk_UA
dc.subjectсоціальні функції мистецтваuk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectconsumer societyuk_UA
dc.subjectmodern artuk_UA
dc.subjectsimulacrumuk_UA
dc.subjectsocial functions of artuk_UA
dc.titleСучасне мистецтво як феномен суспільства споживанняuk_UA
dc.title.alternativeContemporary art as a phenomenon of consumer societyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін-
Appears in Collections:054 - "Соціологія" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_054-19b-01_Khrystosov.pdf
  Restricted Access
601.57 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.