Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047
Назва: Становлення та динаміка розвитку маркетингу
Автори: Шебанова, О. О.
Науковий керівник : Онегіна, В. М.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шебанова О. О. Становлення та динаміка розвитку маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». наук. кер. В. М. Онегіна. 2012. С. 326-331.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуте формування маркетингу як важливого виду людської діяльності. Динаміка маркетингу представлена у зв'язку з розвитком світових економічних процесів.
In the article the formation of marketing as an important type of the human action is considered. The dynamics of marketing in connection with development of the world economics processes is introduced.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047
Розташовується у зібраннях:Випуск 125: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_125_2012_49.pdf295.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.