Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047
Title: Становлення та динаміка розвитку маркетингу
Authors: Шебанова, О. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Онегіна, В. М.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шебанова О. О. Становлення та динаміка розвитку маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». наук. кер. В. М. Онегіна. 2012. С. 326-331.
Abstract: В статті розглянуте формування маркетингу як важливого виду людської діяльності. Динаміка маркетингу представлена у зв'язку з розвитком світових економічних процесів.
In the article the formation of marketing as an important type of the human action is considered. The dynamics of marketing in connection with development of the world economics processes is introduced.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_49.pdf295.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.