Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОнегіна, В. М.-
dc.contributor.authorШебанова, О. О.-
dc.date.accessioned2023-12-02T13:10:42Z-
dc.date.available2023-12-02T13:10:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШебанова О. О. Становлення та динаміка розвитку маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». наук. кер. В. М. Онегіна. 2012. С. 326-331.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43047-
dc.description.abstractВ статті розглянуте формування маркетингу як важливого виду людської діяльності. Динаміка маркетингу представлена у зв'язку з розвитком світових економічних процесів.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the formation of marketing as an important type of the human action is considered. The dynamics of marketing in connection with development of the world economics processes is introduced.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСтановлення та динаміка розвитку маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_49.pdf295.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.