Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Назва: Визначення сутності маркетингу інновацій
Автори: Комаріст, О. І.
Алдохіна, Н. І.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Комаріст О. І., Алдохіна Н. І. Визначення сутності маркетингу інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 156-160.
Короткий огляд (реферат): В даній статті дано визначення сутності маркетингу інновацій. Сформульовані теоретико-методологічні підходи і методичні інструменти маркетингу інновацій.
Determination of essence of marketing of innovations is given in this article. Formulated theoretical and methodological approaches and methodical instruments of marketing of innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Розташовується у зібраннях:Випуск 125: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_125_2012_24.pdf324.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.