Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомаріст, О. І.-
dc.contributor.authorАлдохіна, Н. І.-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:58:00Z-
dc.date.available2023-12-02T06:58:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКомаріст О. І., Алдохіна Н. І. Визначення сутності маркетингу інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 156-160.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022-
dc.description.abstractВ даній статті дано визначення сутності маркетингу інновацій. Сформульовані теоретико-методологічні підходи і методичні інструменти маркетингу інновацій.uk_UA
dc.description.abstractDetermination of essence of marketing of innovations is given in this article. Formulated theoretical and methodological approaches and methodical instruments of marketing of innovations.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВизначення сутності маркетингу інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_24.pdf324.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.