Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Название: Визначення сутності маркетингу інновацій
Авторы: Комаріст, О. І.
Алдохіна, Н. І.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Комаріст О. І., Алдохіна Н. І. Визначення сутності маркетингу інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 156-160.
Краткий осмотр (реферат): В даній статті дано визначення сутності маркетингу інновацій. Сформульовані теоретико-методологічні підходи і методичні інструменти маркетингу інновацій.
Determination of essence of marketing of innovations is given in this article. Formulated theoretical and methodological approaches and methodical instruments of marketing of innovations.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Располагается в коллекциях:Випуск 125: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_125_2012_24.pdf324.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.