Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Title: Визначення сутності маркетингу інновацій
Authors: Комаріст, О. І.
Алдохіна, Н. І.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Комаріст О. І., Алдохіна Н. І. Визначення сутності маркетингу інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 156-160.
Abstract: В даній статті дано визначення сутності маркетингу інновацій. Сформульовані теоретико-методологічні підходи і методичні інструменти маркетингу інновацій.
Determination of essence of marketing of innovations is given in this article. Formulated theoretical and methodological approaches and methodical instruments of marketing of innovations.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43022
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_24.pdf324.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.