Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТарасов, Ігор Юрійович-
dc.contributor.authorКунак, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2022-06-01T09:58:16Z-
dc.date.available2022-06-01T09:58:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКунак О. В. Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов; Харків, 2021. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/426-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в необхідності мар кетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ формування лояльності споживачів ПРГ. Метою роботи є наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства.Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: − проаналізовано та охарактеризовано особливості підприємств ресто ранного господарства як місця задоволення потреб споживачів; ̶визначено специфіку маркетингової діяльності ПРГ; ̶розглянуто сутність методики формування лояльності споживачів; ̶досліджено сучасний стан локального ринку ПРГ м. Гадяч; ̶проаналізовано стан маркетингової діяльності ресторану «Білий лев»; ̶проведено порівняльний аналіз з конкурентами об’єкту дослідження; ̶обґрунтовано маркетингову конкурентну стратегію, як напряму підви щення лояльності потенційних клієнтів; ̶ удосконалено організаційну структуру ресторану за рахунок створення нової штатної одиниці; ̶аргументовано удосконалення складових комплексу маркетингу ресто рану. Об’єктом дослідження є процес розробки програми лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та методичних засад забезпечення розробки лояльності клієнтів Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити маркетингову програму впливу на лояльність споживачівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleФормування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій-
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kunak_MR-30m.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Kunak_MR-30m_annotation.pdf
  Restricted Access
298.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.