Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Назва: Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають
Автори: Черкашина, М. В.
Мілаш, І. В.
Мазепа, Т. С.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Черкашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 291-299.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Короткий огляд (реферат): Розкрита сутність торговельної надбавки як елемента роздрібної ціни, з'ясовані чинники, що її визначають в підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі.
Exposed essence of trade raise as an element of suggested retail price, found out factors, that she is determined in the enterprises of food retail business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Розташовується у зібраннях:Випуск 127: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_127_2012_40.pdf310.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.