Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркашина, М. В.-
dc.contributor.authorМілаш, І. В.-
dc.contributor.authorМазепа, Т. С.-
dc.date.accessioned2023-11-20T12:37:11Z-
dc.date.available2023-11-20T12:37:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧеркашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 291-299.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560-
dc.description.abstractРозкрита сутність торговельної надбавки як елемента роздрібної ціни, з'ясовані чинники, що її визначають в підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractExposed essence of trade raise as an element of suggested retail price, found out factors, that she is determined in the enterprises of food retail business.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127-
dc.titleТорговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначаютьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_40.pdf310.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.