Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркашина, М. В.-
dc.contributor.authorМілаш, І. В.-
dc.contributor.authorМазепа, Т. С.-
dc.date.accessioned2023-11-20T12:37:11Z-
dc.date.available2023-11-20T12:37:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧеркашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 291-299.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560-
dc.description.abstractРозкрита сутність торговельної надбавки як елемента роздрібної ціни, з'ясовані чинники, що її визначають в підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractExposed essence of trade raise as an element of suggested retail price, found out factors, that she is determined in the enterprises of food retail business.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127-
dc.titleТорговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначаютьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 127: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_127_2012_40.pdf310.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.