Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Название: Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають
Авторы: Черкашина, М. В.
Мілаш, І. В.
Мазепа, Т. С.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Черкашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 291-299.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Краткий осмотр (реферат): Розкрита сутність торговельної надбавки як елемента роздрібної ціни, з'ясовані чинники, що її визначають в підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі.
Exposed essence of trade raise as an element of suggested retail price, found out factors, that she is determined in the enterprises of food retail business.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Располагается в коллекциях:Випуск 127: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_127_2012_40.pdf310.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.