Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Title: Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають
Authors: Черкашина, М. В.
Мілаш, І. В.
Мазепа, Т. С.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Черкашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Торговельна надбавка як елемент роздрібної ціни та чинники, що її визначають. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 291-299.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Abstract: Розкрита сутність торговельної надбавки як елемента роздрібної ціни, з'ясовані чинники, що її визначають в підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі.
Exposed essence of trade raise as an element of suggested retail price, found out factors, that she is determined in the enterprises of food retail business.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42560
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_40.pdf310.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.