Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42403
Название: Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємствах ресторанного господарства
Авторы: Рєзнік, Л. С.
Научный руководитель: Нестеренко, О. М.
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Рєзнік Л. С. Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємствах ресторанного господарства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Нестеренко О. М. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 171.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42403
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t_25.04.2013_2_171-171.pdf185.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.