Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172
Назва: Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України
Інші назви: Marketing commodity policy of bakery enterprises in Ukraine.
Маркетинговая товарная политика хлебопекарных предприятий Украины.
Автори: Малюк, С.О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Малюк С.О. Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України. 2014. № 3. С.183
Серія/номер: Економічні науки;№ 3
Короткий огляд (реферат): В статье исследовано современное трактование понятия «товарной политики» предприятия. Обоснованы особенности товарной политики хлебопекарных предприятий, а также предложены пути её усовершенствования.
The article deals with the modern interpretation of the concept of «commodity policy» of enterprise. It is justified the features of commodity policy of bakery enterprises, and also it is suggested the ways to improve it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malyuk.pdf243.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.