Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюк, С.О.-
dc.date.accessioned2022-08-03T08:33:29Z-
dc.date.available2022-08-03T08:33:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМалюк С.О. Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України. 2014. № 3. С.183uk_UA
dc.identifier.otherУДК 339.138:664.6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172-
dc.description.abstractВ статье исследовано современное трактование понятия «товарной политики» предприятия. Обоснованы особенности товарной политики хлебопекарных предприятий, а также предложены пути её усовершенствования.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the modern interpretation of the concept of «commodity policy» of enterprise. It is justified the features of commodity policy of bakery enterprises, and also it is suggested the ways to improve it.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 3-
dc.titleМаркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing commodity policy of bakery enterprises in Ukraine.uk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговая товарная политика хлебопекарных предприятий Украины.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyuk.pdf243.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.