Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172
Title: Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України
Other Titles: Marketing commodity policy of bakery enterprises in Ukraine.
Маркетинговая товарная политика хлебопекарных предприятий Украины.
Authors: Малюк, С.О.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Citation: Малюк С.О. Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України. 2014. № 3. С.183
Series/Report no.: Економічні науки;№ 3
Abstract: В статье исследовано современное трактование понятия «товарной политики» предприятия. Обоснованы особенности товарной политики хлебопекарных предприятий, а также предложены пути её усовершенствования.
The article deals with the modern interpretation of the concept of «commodity policy» of enterprise. It is justified the features of commodity policy of bakery enterprises, and also it is suggested the ways to improve it.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4172
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyuk.pdf243.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.