Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41565
Назва: Ціноутворення в міжнародному маркетингу
Автори: Черепанова, В. О.
Іванюженко, К. О.
Колесник, А. О.
Балабан, Д. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Черепанова В. О., Іванюженко К. О., Колесник А. О., Балабан Д. В. Ціноутворення в міжнародному маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 217-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41565
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_217-220.pdf542.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.