Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41565
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерепанова, В. О.-
dc.contributor.authorІванюженко, К. О.-
dc.contributor.authorКолесник, А. О.-
dc.contributor.authorБалабан, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-10-27T06:49:55Z-
dc.date.available2023-10-27T06:49:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧерепанова В. О., Іванюженко К. О., Колесник А. О., Балабан Д. В. Ціноутворення в міжнародному маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 217-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41565-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЦіноутворення в міжнародному маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_217-220.pdf542.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.