Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41565
Title: Ціноутворення в міжнародному маркетингу
Authors: Черепанова, В. О.
Іванюженко, К. О.
Колесник, А. О.
Балабан, Д. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Черепанова В. О., Іванюженко К. О., Колесник А. О., Балабан Д. В. Ціноутворення в міжнародному маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 217-220.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41565
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_217-220.pdf542.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.