Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41445
Назва: Туристичний бізнес і маркетинг у період пандемії: міжнародний досвід
Автори: Андросова, Т. В.
Кулініч, О. А.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Андросова Т. В., Кулініч О. А. Туристичний бізнес і маркетинг у період пандемії: міжнародний досвід. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 148-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41445
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_148-149.pdf535.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.