Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41445
Title: Туристичний бізнес і маркетинг у період пандемії: міжнародний досвід
Authors: Андросова, Т. В.
Кулініч, О. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Андросова Т. В., Кулініч О. А. Туристичний бізнес і маркетинг у період пандемії: міжнародний досвід. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 148-149.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41445
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_148-149.pdf535.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.