Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41424
Название: Нейромаркетинг: дослідження каналів управління
Авторы: Перерва, П. Г.
Ткачова, Н. П.
Косенко, А. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Перерва П. Г., Ткачова Н. П., Косенко А. В. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 124-125.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41424
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_124-125.pdf533.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.