Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41424
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерерва, П. Г.-
dc.contributor.authorТкачова, Н. П.-
dc.contributor.authorКосенко, А. В.-
dc.date.accessioned2023-10-26T06:48:55Z-
dc.date.available2023-10-26T06:48:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПерерва П. Г., Ткачова Н. П., Косенко А. В. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 124-125.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41424-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleНейромаркетинг: дослідження каналів управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_124-125.pdf533.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.