Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41418
Назва: Формування іміджу ресторанного господарства на міжнародному ринку
Автори: Агу Боклі Чібуіке
Науковий керівник : Андросова, Т. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Агу Боклі Чібуіке Формування іміджу ресторанного господарства на міжнародному ринку. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Андросова Т. В. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41418
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_62-62.pdf152.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.