Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41407
Назва: Застосування діджитал-маркетингу як елемента маркетингових комунікацій на фармацевтичних підприємствах України
Автори: Скригун, Н. П.
Шевчук, А. А.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Скригун Н. П., Шевчук А. А. Застосування діджитал-маркетингу як елемента маркетингових комунікацій на фармацевтичних підприємствах України. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 93-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41407
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_93-94.pdf532.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.