Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41407
Название: Застосування діджитал-маркетингу як елемента маркетингових комунікацій на фармацевтичних підприємствах України
Авторы: Скригун, Н. П.
Шевчук, А. А.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Скригун Н. П., Шевчук А. А. Застосування діджитал-маркетингу як елемента маркетингових комунікацій на фармацевтичних підприємствах України. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 93-94.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41407
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_93-94.pdf532.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.