Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41271
Title: Концепція маркетинг-менеджменту в роботі компанії «Київстар»
Authors: Маковоз, О. С.
Каша, А. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маковоз О. С., Каша А. І. Концепція маркетинг-менеджменту в роботі компанії «Київстар». Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 42-43.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41271
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_42-43.pdf530.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.