Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаковоз, О. С.-
dc.contributor.authorКаша, А. І.-
dc.date.accessioned2023-10-24T06:21:53Z-
dc.date.available2023-10-24T06:21:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаковоз О. С., Каша А. І. Концепція маркетинг-менеджменту в роботі компанії «Київстар». Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 42-43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41271-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleКонцепція маркетинг-менеджменту в роботі компанії «Київстар»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_42-43.pdf530.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.