Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41270
Название: Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівлі
Авторы: Мелушова, І. Ю.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мелушова І. Ю. Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівлі. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 40-42.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41270
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_40-42.pdf550.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.