Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41131
Title: Методичні аспекти аналізу, обґрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємств ресторанного бізнесу
Authors: Грецова, С. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Заднепровська, О. Л.
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Грецова С. В. Методичні аспекти аналізу, обґрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємств ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. Л. Заднепровська. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 5.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41131
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-5.pdf134.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.