Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЗаднепровська, О. Л.-
dc.contributor.authorГрецова, С. В.-
dc.date.accessioned2023-10-22T10:08:47Z-
dc.date.available2023-10-22T10:08:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрецова С. В. Методичні аспекти аналізу, обґрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємств ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. О. Л. Заднепровська. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 5.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41131-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти аналізу, обґрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємств ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-5.pdf134.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.