Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40871
Назва: Методичні аспекти розробки стратегії підприємств громадського харчування: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг
Автори: Ткачова, Світлана Сергіївна
Науковий керівник : Яцун, Леонід Миколайович
Місце роботи: Харківська державна академія технології та організації харчування
Ключові слова: стратегічне управління;стратегія;цілі;зовнішнє середовище;внутрішнє середовище;підприємство;громадське харчування;фактори;показники;strategic management;strategy;purposes;external environment;internal environment;enterprise;catering;factors;indexes
Дата публікації: 2001
Видавництво: Харків: ХДАТОХ
Бібліографічний опис: Ткачова С. С. Методичні аспекти розробки стратегії підприємств громадського харчування: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг; наук. кер. Л. М. Яцун; Харківська держ. академія технології та організації харчування. Харків, 2001. 15 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі розкрито суть понять “стратегія” та “цілі”, узагальнено та систематизовано принципи класифікації стратегій та цілей підприємств, запропоновано і обгрунтовано системи показників та розроблено методичні підходи до стратегічного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємств громадського харчування як важливого етапу розробки стратегії, розроблено методику формування портфелю стратегій підприємств громадського харчування, розроблено алгоритм формування стратегії підприємств громадського харчування
The thesis contains research of the nature of the concept of strategy and purposes. Principles of strategies and purposes classification of enterprises were generalized and systemated. Systems of indexes were proposed and substantiated. Methodical approaches to strategic analysis of external and internal environment as a main stage of strategic formation were worked out. The strategic “bag” for catering enterprises was formed as methodics and mechanism of formation of strategy for catering enterprise was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40871
Розташовується у зібраннях:08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avt_Tkachova.pdf306.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.