Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40504
Назва: Вплив пандемії коронавірусу на контент-маркетинг
Автори: Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бабко Н. М. Вплив пандемії коронавірусу на контент-маркетинг. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-23 квітня 2021 р.; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 19-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40504
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Suchasnyy_marketynh_konf_19-23_04_2021_19-22.pdf471.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.