Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-10-11T06:39:44Z-
dc.date.available2023-10-11T06:39:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Вплив пандемії коронавірусу на контент-маркетинг. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-23 квітня 2021 р.; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 19-22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40504-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВплив пандемії коронавірусу на контент-маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Suchasnyy_marketynh_konf_19-23_04_2021_19-22.pdf471.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.