Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40468
Назва: Creating a brand as the initial stage of branding
Автори: Babko, Natalia
Mandych, Oleksandra
Mykytas, Arkadii
Дата публікації: 2021
Видавництво: Budapest
Бібліографічний опис: Babko N., Mandych O., Mykytas A. Creating a brand as the initial stage of branding. Prospects and Achievements in Applied and Basic Sciences: abstracts of IV International Scientific and Practical Conference, Budapest, February 9-12, 2021. Budapest, 2021. P. 250-255.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40468
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_IV_International_Scientific_Conference_Budapest_9-12_02_2021_250-255.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.