Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40357
Назва: Функції суб’єктів маркетингу освітніх послуг
Автори: Чвала, Л. С.
Науковий керівник : Гебер, Н. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Чвала Л. С. Функції суб’єктів маркетингу освітніх послуг. Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених, студентів і школярів, присвяченої 25-річчю Незалежності України, 25 травня 2016 р.; наук. кер. Гебер Н. А. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40357
Розташовується у зібраннях:Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Funktsionuvannya_rozvytok_ekonomiky_2016_137.pdf97.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.