Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40357
Title: Функції суб’єктів маркетингу освітніх послуг
Authors: Чвала, Л. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Гебер, Н. А.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Чвала Л. С. Функції суб’єктів маркетингу освітніх послуг. Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених, студентів і школярів, присвяченої 25-річчю Незалежності України, 25 травня 2016 р.; наук. кер. Гебер Н. А. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 137.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40357
Appears in Collections:Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Funktsionuvannya_rozvytok_ekonomiky_2016_137.pdf97.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.