Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40301
Назва: Методи вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг
Інші назви: Methods of studying and assessing consumer needs in the market of goods and services
Автори: Махонін, Руслан Олександрович
Науковий керівник : Чміль, Г. Л.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: потреби споживачів;теорії поведінки споживачів;принципи поведінки споживачів;методи дослідження поведінки споживачів;тенденції формування потреб споживачів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Махоніна Р. О. Методи вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Розуміння потреб споживачів є вирішальним для розробки ефективних маркетингових стратегій, виробництва продукції, яка задовольняє вимоги ринку, і побудови успішного бізнесу. Вивчення потреб споживачів включає в себе застосування різноманітних методів дослідження, таких як опитування, спостереження, фокус-групи, аналіз купівельних звичок тощо. Ці методи дозволяють збирати інформацію про вподобання, потреби, установки та поведінку споживачів. Оцінка потреб споживачів важлива для забезпечення адекватного задоволення цих потреб через розробку та пропозицію відповідних товарів і послуг. Аналіз попиту, вивчення тенденцій і змін на ринку допомагають прогнозувати майбутні зміни в потребах споживачів і адаптувати бізнес-стратегію відповідно до них. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо методики вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - визначити специфіку формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг; - проаналізувати основні методи вивчення потреб споживачів; - дослідити сучасні тенденції формування потреб споживачів; - застосувати обрану методику дослідження та оцінити потреби споживачів на ринку товарів і послуг; - розробити рекомендації з врахуванням результатів дослідження. Об’єктом дипломної роботи є процес формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти методів вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, які дозволяють розробити рекомендації з врахуванням результатів дослідження у процесі формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40301
Використані джерела: 1. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 2. Gonchar V., Gorokhova T., Ponomarenko А. Segmentation and positioning in the marketing practice of the company. Journal of Modern Economic Research. 2019. Vol. 1, No 1. P. 39–53. URL: https://www.denakyrpublishing.science/index.php/jmer/article/view/5 3. Goods, Baked. Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://www.technavio.com/report/bakery-market-industry-analysis 4. Harbar Z., Selezneva O., Litvinov O., Kaptalan S., Gonchar V. Strategic marketing management of innovative activities in ensuring enterprise economic security. Revista electrónica de investigación en ciencias económicas. 2020. Vol. 8, No 15. Р. 298–185 5. Legeza D. G., Brunner T. A., Kerimova Y. K., Kulish T. V., Konovalenko A. S. A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering. Innovative Marketing. 2019. Vol. 15, No 1. P. 54–65. 6. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 7. O. Fiier, O. Arefieva, I. Miahkykh, N. Babko, S. Kuskova, O. Khloponina-Gnatenko. Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance. Global journal of Environmental Sciens and management, 2019. РР. 51-60. 8. Mandych O., Mykytas A., Babko N. Communication as the basis of business and marketing activities. The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2–5, 2021, Lisbon, Portugal. 390 p.
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Maxonin.pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.