Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorМахонін, Руслан Олександрович-
dc.date.accessioned2023-10-05T07:56:10Z-
dc.date.available2023-10-05T07:56:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМахоніна Р. О. Методи вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40301-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. Розуміння потреб споживачів є вирішальним для розробки ефективних маркетингових стратегій, виробництва продукції, яка задовольняє вимоги ринку, і побудови успішного бізнесу. Вивчення потреб споживачів включає в себе застосування різноманітних методів дослідження, таких як опитування, спостереження, фокус-групи, аналіз купівельних звичок тощо. Ці методи дозволяють збирати інформацію про вподобання, потреби, установки та поведінку споживачів. Оцінка потреб споживачів важлива для забезпечення адекватного задоволення цих потреб через розробку та пропозицію відповідних товарів і послуг. Аналіз попиту, вивчення тенденцій і змін на ринку допомагають прогнозувати майбутні зміни в потребах споживачів і адаптувати бізнес-стратегію відповідно до них. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо методики вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - визначити специфіку формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг; - проаналізувати основні методи вивчення потреб споживачів; - дослідити сучасні тенденції формування потреб споживачів; - застосувати обрану методику дослідження та оцінити потреби споживачів на ринку товарів і послуг; - розробити рекомендації з врахуванням результатів дослідження. Об’єктом дипломної роботи є процес формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти методів вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послуг. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, які дозволяють розробити рекомендації з врахуванням результатів дослідження у процесі формування потреб споживачів на ринку товарів і послуг.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectпотреби споживачівuk_UA
dc.subjectтеорії поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectпринципи поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectметоди дослідження поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectтенденції формування потреб споживачівuk_UA
dc.titleМетоди вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послугuk_UA
dc.title.alternativeMethods of studying and assessing consumer needs in the market of goods and servicesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 2. Gonchar V., Gorokhova T., Ponomarenko А. Segmentation and positioning in the marketing practice of the company. Journal of Modern Economic Research. 2019. Vol. 1, No 1. P. 39–53. URL: https://www.denakyrpublishing.science/index.php/jmer/article/view/5 3. Goods, Baked. Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://www.technavio.com/report/bakery-market-industry-analysis 4. Harbar Z., Selezneva O., Litvinov O., Kaptalan S., Gonchar V. Strategic marketing management of innovative activities in ensuring enterprise economic security. Revista electrónica de investigación en ciencias económicas. 2020. Vol. 8, No 15. Р. 298–185 5. Legeza D. G., Brunner T. A., Kerimova Y. K., Kulish T. V., Konovalenko A. S. A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering. Innovative Marketing. 2019. Vol. 15, No 1. P. 54–65. 6. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 7. O. Fiier, O. Arefieva, I. Miahkykh, N. Babko, S. Kuskova, O. Khloponina-Gnatenko. Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance. Global journal of Environmental Sciens and management, 2019. РР. 51-60. 8. Mandych O., Mykytas A., Babko N. Communication as the basis of business and marketing activities. The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2–5, 2021, Lisbon, Portugal. 390 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Maxonin.pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.