Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845
Назва: Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживання
Автори: Ларіна, Я. С.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ларіна Я. С. Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживання. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 252-254
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-253-255.pdf183.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.