Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна, Я. С.-
dc.date.accessioned2023-09-04T18:43:53Z-
dc.date.available2023-09-04T18:43:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаріна Я. С. Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживання. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 252-254uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-253-255.pdf183.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.