Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Назва: Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу
Автори: Шапоренко, О. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Шапоренко О. О. Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 214-215
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-215-216.pdf145.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.