Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Название: Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу
Авторы: Шапоренко, О. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Шапоренко О. О. Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 214-215
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Располагается в коллекциях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-215-216.pdf145.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.