Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Title: Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу
Authors: Шапоренко, О. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Шапоренко О. О. Маркетинг органічних харчових продуктів як важлива складова комплексу відповідального споживання в сталих харчових ланцюгах: досвід України та світу. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 214-215
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38818
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-215-216.pdf145.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.