Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38132
Назва: Математична модель управління ризиками у маркетинговій діяльності підприємств АПВ
Автори: Стороженко, І. П.
Ольховська, А. Б.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Стороженко І. П., Ольховська А. Б. Математична модель управління ризиками у маркетинговій діяльності підприємств АПВ. Технічний прогрес в АПВ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9-10 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 239-242.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано математичну модель аналізу та оцінки ризиків у маркетинговій комунікативній діяльності підприємств АПВ та фармації при просуванні нового продукту на ринок. Отримана модель дозволяє суб’єктам ринку обґрунтовано та своєчасно оцінити ризики при просуванню нових продуктів на ринок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38132
Розташовується у зібраннях:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Технічний прогрес в АПВ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MVNPK_Tehnichnyj_progres_v_APV_2023-239-242.pdf407.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.