Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтороженко, І. П.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.date.accessioned2023-08-24T08:06:28Z-
dc.date.available2023-08-24T08:06:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтороженко І. П., Ольховська А. Б. Математична модель управління ризиками у маркетинговій діяльності підприємств АПВ. Технічний прогрес в АПВ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9-10 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 239-242.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38132-
dc.description.abstractЗапропоновано математичну модель аналізу та оцінки ризиків у маркетинговій комунікативній діяльності підприємств АПВ та фармації при просуванні нового продукту на ринок. Отримана модель дозволяє суб’єктам ринку обґрунтовано та своєчасно оцінити ризики при просуванню нових продуктів на ринокuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМатематична модель управління ризиками у маркетинговій діяльності підприємств АПВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Технічний прогрес в АПВ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MVNPK_Tehnichnyj_progres_v_APV_2023-239-242.pdf407.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.