Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3804
Назва: Постметодичні стратегії в освіті
Автори: Клепко, С. Ф.
Ключові слова: наука;метод;постметод;методика;постметодика;навчання іноземних мов;постметодичні стратегії;часозбережувальні технології навчання;спілкування;наука;метод;постметод;методика;постметодика;обучение иностранным языкам;постметодические стратегии;времясохраняющие технологии обучения;общение;science;method;post-method;methodology;post-methodology;foreign language teaching;post-methods strategies;time-saving learning technologies;communication
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Клепко С. Ф. Постметодичні стратегії в освіті. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2018. № 11. С. 56-63.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 11
Короткий огляд (реферат): Розглядається сутність і зміст постметодичних стратегій у дидактиці та в публікаційній діяльності на прикладі науково-методичного журналу «Постметодика». Установлено відповідність останньої постметодичній дискусії у дидактиці іноземних мов. Пропонується розглядати постметодичні стратегії як спосіб розвитку інтеграції змісту освітніх галузей та розроблення часозбережувальних технологій навчання, як фундаментальні фактори руху освіти і науки до знаннєвих порогів.
Рассматривается сущность и содержание постметодических стратегий в дидактике и публикационной деятельности на примере научно-методического журнала «Постметодика». Установлено соответствие постметодического дискурса в публикациях «Постметодики» постметодической дискуссии в дидактике иностранных языков. Предлагается рассматривать постметодические стратегии как способ развития интеграции содержания образовательных областей и разработки времясохраняющих технологий обучения, что является фундаментальным фактором развития образовательных систем.
The article deals with the essence and content of post-methods strategies of educational activity, in particular in didactics and publishing activities on the example of the scientific-methodological journal “Postmethodics”. The post-methods discourse’s correspondence in post-methods discussions in the teaching of foreign languages was established in post-methods publications. It is proposed to consider didactic post-methods strategies as a way of the development of the integration of the content of educational fields and the development of time-saving learning technologies, which is a fundamental factor in the development of educational systems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3804
ISBN: 978-617-619-225-1
ISSN: 2415-8488
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofiya spilkuvannya_11_2018-56-63.pdf714.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.