Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлепко, С. Ф.-
dc.date.accessioned2022-07-26T06:52:08Z-
dc.date.available2022-07-26T06:52:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлепко С. Ф. Постметодичні стратегії в освіті. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2018. № 11. С. 56-63.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-619-225-1-
dc.identifier.issn2415-8488-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3804-
dc.description.abstractРозглядається сутність і зміст постметодичних стратегій у дидактиці та в публікаційній діяльності на прикладі науково-методичного журналу «Постметодика». Установлено відповідність останньої постметодичній дискусії у дидактиці іноземних мов. Пропонується розглядати постметодичні стратегії як спосіб розвитку інтеграції змісту освітніх галузей та розроблення часозбережувальних технологій навчання, як фундаментальні фактори руху освіти і науки до знаннєвих порогів.uk_UA
dc.description.abstractРассматривается сущность и содержание постметодических стратегий в дидактике и публикационной деятельности на примере научно-методического журнала «Постметодика». Установлено соответствие постметодического дискурса в публикациях «Постметодики» постметодической дискуссии в дидактике иностранных языков. Предлагается рассматривать постметодические стратегии как способ развития интеграции содержания образовательных областей и разработки времясохраняющих технологий обучения, что является фундаментальным фактором развития образовательных систем.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the essence and content of post-methods strategies of educational activity, in particular in didactics and publishing activities on the example of the scientific-methodological journal “Postmethodics”. The post-methods discourse’s correspondence in post-methods discussions in the teaching of foreign languages was established in post-methods publications. It is proposed to consider didactic post-methods strategies as a way of the development of the integration of the content of educational fields and the development of time-saving learning technologies, which is a fundamental factor in the development of educational systems.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 11-
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectпостметодuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectпостметодичні стратегіїuk_UA
dc.subjectчасозбережувальні технології навчанняuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectпостметодuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectобучение иностранным языкамuk_UA
dc.subjectпостметодические стратегииuk_UA
dc.subjectвремясохраняющие технологии обученияuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectpost-methoduk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectpost-methodologyuk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectpost-methods strategiesuk_UA
dc.subjecttime-saving learning technologiesuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleПостметодичні стратегії в освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofiya spilkuvannya_11_2018-56-63.pdf714.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.