Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3795
Назва: Біографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнім
Автори: Литвинюк, Л. В.
Ключові слова: минуле;сучасне;майбутнє;«відкритість людини в минуле»;«відкритість людини в майбутнє»;біографічне навчання;історія;біографічний факт;біографічний досвід;прошлое;настоящее;будущее;«открытость человека в прошлое»;«открытость человека в будущее»;биографическое обучение;история;биографический факт;биографический опыт;past;present;future;«human openness to the past»;«human openness to the future»;biography;history;biographical fact;biographical experience
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Литвинюк Л. В. Біографічне навчання: комунікація людини з минулим і майбутнім. Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2018. № 11. С. 22-28.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 11
Короткий огляд (реферат): Розглядається біографічне навчання як основа протидії зростанню футурофобії, підґрунтя оптимістичної педагогіки побудови надії на успішне майбутнє. Визначаються можливості комунікації людини з минулим і майбутнім, diferencia specifica біографічного методу навчання – пізнання та активне використання в освітньому процесі біографічного досвіду індивідів. Досліджується у цьому контексті потенціал методу альтернативної історії та технік «рішучих змін». Розкривається поняття біографічного факту як джерела життєпису особистості.
Рассматривается биографическое обучение как основа противодействия росту футурофобии, основание оптимистичной педагогики построения надежды на успешное будущее. Определяются возможности коммуникации человека с прошлым и будущим, diferencia specifica биографического метода обучения – познание и активное использование в образовательном процессе биографического опыта индивидов. Исследуется в этом контексте потенциал метода альтернативной истории и техник «решительных изменений». Раскрывается понятие биографического факта как источника жизнеописания личности.
Biographical education is considered as the basis for counteracting the growth of futurophobia as well as for optimistic pedagogy for developing hope on successful future. This paper highlights persons communication with hast and future,‘diferencia specifica’ of biographical method of teaching: knowledge and active usage of the individuals’ biographical experience through the prism of «human openness to the past and future» in education. In this context, the potential of the method of alternative history and the technique of «decisive changes» is explored. The concept of biographical fact as a source of personal biography is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3795
ISBN: 978-617-619-225-1
ISSN: 2415-8488
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofiya spilkuvannya_11_2018-22-28.pdf480.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.